@ work

Jag har hittat ett nytt favoritband som ständigt hörs i mina hörlurar.
Mer om det i annat inlägg, det är bara det att det är så härligt när man blir lite kär i ett band.
För övrigt så har denna dag känts ganska tung och deppig. Jag har varit omotiverad till det mesta och inte känt något ljus i tunneln. Men tydligen, som jag hört, så är det en sådan period för de flesta nu. Så jag behöver absolut inte känna mig unik på något sätt. Tack Fia!
Hela dagen så har jag känt mig så där härligt pessimistisk, jag har velat göra allt tvärtemot.
Det är så kul, för trots att jag vill ha en rutinmässig vardag, så verkar det som att precis när det är på väg att hända, så jag gör något tvärtemot och slingrar mig ur det omedvetet.
Nu på torsdag ska jag till Norrköping för att stå i butik, det kan bli ruskigt spännande!
Omväxling förnöjer, som man brukar säga. Även om jag idag har känt mig negativ till det så känns det lite skönt att få komma iväg, sova på hotell och äta god frukost.

Förra veckan tatuerade jag mig. Det blev en fin text, som jag har velat tatuera in sedan ett halvår tillbaka.
Känner mig riktigt nöjd, däremot så öppnade det kanske dörren för fler. Eller?


Jag längtar efter vår.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0