Hyllar hemmakvällar

Sista koppen kaffe innan jag går hem. Det är skönt att det är fredag, trots att jag jobbar söndag.
Veckan har rullat på i snabbare än snabbast fart, vilket är helt okej för mig.
I morgon blir det ingen ro och vila. Hem till mamma på frukost, sedan flytta stolar som jag ska ha vid "matsalsbordet" hemma. Det blir en fika med Jipe och Maria. Därefter Ikea, Mio och Maxi med mamma. SEN blir det en lugn kväll med god mat tillsammans med mamma mu.
Har tappat suget om utgång och njuter av lugna hemmakvällar istället. Låter kanske lite tråkigt? Men jag tycker om det. Kvällarna är ju de enda som är lugna, annars är det jämt full rulle.

Nu är strax fikarasten slut. Back to work.

/M

P.S Är förövrigt brunett igen, trivs!


kvällsmys


I was there

Fan vad jag älskar Florence and the machine. Hon är så grymt bra, älskar hennes röst! Såg henne på The Metro theatre i Sydney på Australia Day. Ruskigt bra och vi i publiken var med på noterna.



Det är mycket nu

Hinner knappt med, alls. Men det är nog inte meningen heller.
Hade varit helt okej om dygnet hade haft fler timmar.



Lite lugn o skön musik så här på kvällskvisten...


RSS 2.0