white blank page





God kväll!

Jobbade till 19.00, cyklade hem (utan att halka). Lagade mat; laxfilé, kokt potatis och hollandaisås.
Mmmm, det var supergott och imorgon har jag en matlåda till jobbet.
Har nu suttit och pluggat en timma. Tenta på onsdag. Det var väl själva fan att den skulle hamna på onsdagskvällen, hade ju velat gå på Harrys för att se Rebecca & Fiona Dj:a.

Hmmm, som sagt, plugg.
Efter en timmes läsande om bländare, skärpedjup, vitbalans, ND-filter, Gain, Zebra, Peaking och dramaturgisk kurva, börjar rastlösheten träda in. Teknik är så j**la tråkigt. Känns som att jag sitter óch läser en manual.
Imorgon blir det upp i ottan för att jobba. Onsdag blir det plugg plugg plugg och tentaskrivning.

Resten av veckan blir det redigering av "Elsas Födelsedag", måste justera färdigt ljudet, sen tror jag bestämt vi är färdiga med den. Nästa vecka är det slutexamination. Kommer bli så skönt att bli färdig med kursen, även om det har varit lärorikt och skoj att jobba med film. Har kommit på att jag kommer få så sjukt mycket tid över, haha, och vad ska jag göra med den? Jo, jag hade inte tänkt att bli förslappad utan nu börjar träningen köra igång för BITCH 2011.

Nehe. Nu blir det en timmes plugg till, sen bingen.

puss

B A TT L E

Har fika nu och kollade runt lite på youtube.
Hittade den här video.
Satt med en klump i halsen, men sen vänder det! Helt otroligt.
SE DEN!




En vän med en bil

Nu slutar jag, jiiihaa!

Hemgång i mörkret, med en hungrig mage. Sugen på en cheese och milkshake.
Jorgubb kanske. Nej, choklad!

Blir inget donken ikväll. Finns många skäl.
1. Jag orkar inte gå.
2. Klockan är mycket.
3. Ok, kommer inte på något.

Fick en bröllopsinbjudan (heter det så? tänker bara på att wedding invitation låter så himla mkt bättre) idag från Sara och Erik. Bröllop: 24 september 2011, Sacramento.
Peppande!
Aldrig varit på bröllop.


Hepp!

P.S Jag önskar att jag hade en vän med en bil, som kunde köra mig hem.
Nuhuu och Buuhuu!

Bilder från jul

                

Bilder från Hyttsill, julmys x 2. Gitarrkvällar. Ölkvällar. Aqua floating. Julbord.
Massa mys helt enkelt.

:)


RSS 2.0