Venice Beach - bokat

Har inte varit här inne på hur länge sedan som helst.
Gick in på min blogg för att få lite rese-feeling och minnas tidigare resor.
  Jag har inte haft semester på 1,5 år. Shitt, det är så himla lång tid. Det börjar kännas i kroppen också! 
På fredag går jag på semester och börjar jobba igen den 3 oktober. Känns helt fantastiskt, och som jag sa till min kära pappa "Det är lite vuxenpoäng att få betald semester."
Valde att jobba sommaren, då jag får ut en bonus i slutet av september och för att jag och Daniel ska till Kalifornien. Vi åker den 10:e och ska hinna med att njuta lite av Los Angeles, Vegas, San Francisco och bröllop i Sacramento.
Har idag bokat hotell i Venice Beach och ansökt om ESTA, och helt plötsligt så skapades en iver inombords. Likt en unge i baksätet på en bil; Är vi framme snart?
  Jag tänker på Jossan som sitter på ett flyg på väg till San Francisco. På Jipe och Johan som har landat i Australien. På alla andra vänner som är iväg och reser/ jobbar/ pluggar utomlands.
Trots att det denna gången inte blir som tidigare långresor, att jag kommer vara iväg en längre tid, så känns det underbart att bara få komma iväg lite. Njuta av semester och värme! Ett annat klimat, en annan värld.

 
Nöjd.






Kommentarer
Postat av: Mu

Semester, det är du verkligen värd!

Snart åker du och Danne.

Så himla kul!!!

21/9 åker vi och då ses vi Sacramento.



poss poss

2011-08-31 @ 20:19:14
URL: http://lenasdagbok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0