Fullspäckad helg

Igår var jag ledig och utnyttjade tiden till att träna och storstäda. Nu blänker det så pass att man kan spegla tänderna i golvet. Igår kväll kände jag mig väldigt nöjd över min prestation. Drack ett glas rött och somnade sött.
Upp och hoppa, -högskoleprov i 8 timmar. Hade man inte dålig självkänsla innan så fick man det. Jag kan ju hålla med om att det hade varit ett smart drag att plugga innan, men vem orkar det när man ständigt jobbar?
Jag är helt slut i kroppen efter den fysiska träningen igår och hjärngympan idag.
Imorgon blir det jobb. Sista dagen jag faddrar de nya. Men först vankas det fest hos Herr Jönsson.

/Moa



Medan jag sminkar mig..




Kommentarer
Postat av: josie

hello baby

har du slutat blogga nu när jag flyttat in och tar upp all din tid?! =) Ses senare puss //Din fru

2011-04-10 @ 18:07:00
Postat av: Nellieeh <3

Fin blogg. :)

2011-05-04 @ 20:18:38
URL: http://nellieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0