Bittersweet Symphony

Oh wow. Det har varit en intensiv helg.
 Jag jobbade till halv sju på fredagen. Därefter stack jag och Martina hem till henne och Stefan. Vi gjorde tacos och drack vin. Det var supertrevligt och mysigt. Hampus kom och hade med sig en bag in box. Farligt.
 Lördagen tillbringade jag på skolan. Vi satt och redigerade "Bittersweet Symphony".
När vi var färdiga gick jag och Andreas in i Speakerbåset och körde lite låtsasradio. Karlavagnen, Mix Megapol och Dressmanreklam var några grejer vi körde. Andreas är en naturbegåvning, han har verkligen en radioröst.
Jag cyklade hem. Åt mat. Somnade på soffan. Mia, Rickard och Jessika skulle ha kommit, men det blev sent och jag var alldeles för trött för att vara social.
Vaknade, åt frukost och stack bort till skolan. Vi avslutade redigeringen och det var skönt att äntligen bli klar med filmen. Det blev väl inte det masterpiece som vi hade velat. Men första produktionen får svaja lite, tycker jag.
...Och när klockan var halv sex cyklade jag hem till mamma och Dahn, som var i full gång med flyttpackning. Blev bjuden på lite mat, och nu ikväll har Mia varit på besök. Vi hängde i soffan och slöade.

Nu är klockan alldeles för mycket och det är dags för mig att sova. Den här helgen har gått alldeles för fort.

Moa





Kommentarer
Postat av: jipe

mooee min vän va du e duktig=) e stolt över dig !" saknar dig o vill se dig snart=))

2010-10-18 @ 10:20:49
Postat av: Moa

Jag saknar dig lilla hjärtat! Puss

2010-10-19 @ 13:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0