rajj-rajj

Helt fantastiskt bra helg!
På fredagen blev det lite fredagsmys (god mat, en sommardrink och en öl) tillsammans med mamma och Dahn. Cyklade sedan bort till Judit där det bjöds på glass och jordgubbar. Inte fy skam! Jag, Elin och Judit cyklade sedan (lite vingligt) ner mot Byttan som bjöd på Club Caj.
Fullt ös hela lördagen med Mia som var hemma från Norrköping. Var på stan, lagade mat och sedan vin här på erik dahlbergs. Hoppade på våra hästar som galopperade ner mot Larmtorget och förutom varmt väder så bjöd även en kille på en loska som landade mitt på Mias hand. Vem kunde klaga? Det var ju sommar.
Ett par öl senare vände vi på klacken och begav oss hemåt, lyckliga med en varsin korv i handen. Jämrade mig lite över att jag inte tog vitlökssås dock. Somnade med lampan tänd, men i alla fall inte datorn i knät. Framsteg!

Ja, det var en blöt helg. Men det är ganska okej när vädret bjuder på solsken.
Skulle leverera bilder om det inte var sovdags.

Hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0