BeatbOx- The Sounds

Ut med det gamla och in med det nya. Nu är det vår. Designen känns bra för tillfället.
Gick upp i ottan och städade, jovars väldigt flitigt. En god frukost har jag ätit också. Ägg och sånt. Druckit koppar med kaffe- fler blir det.
Jag ska ta itu med min garderob, behöver rensas ut. Och va fan ska jag ha på mig ikväll?
  Har lite att hinna med innan Tussegrisen (Judit) kommer hit. Kärt barn har många namn. Blir såklart fotboll också. Jag längtar, och öl, den obligatoriska drycken för att avnjuta en match i perfektion. Matchen spelas 50 meter bort. Men det är lite skönare att sitta i en soffa inne i värmen.

Jag bara älskar lördagar!

 



/M

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe gumman. Ja det ser gott ut men man vet ju aldrig hur det smakar :) även om jag hoppas det smakar gott. Kul att du är hemma igen efter din tripp! Hoppas du mår fint. Kram kram

2010-03-27 @ 15:27:02
URL: http://elinlagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0