Kiss me deadly

Dagen började med ett ömmande ögonbryn. Det blir lätt så; om man rullar ur sängen mitt i natten och slår i nattduksbordet. För att förebygga att det ska hända igen så kommer jag nu ställa nattduksbordet lite längre bort.
Jag gick på en intervju och sushi-lunchade con mi padre. Underbart att få träffa honom igen, det var inte igår så att säga. Blir lätt så när båda turas om att vara på andra sidan jorden.
  Jag träffade Mia, som även hon har varit på andra sidan jorden, Nya Zeeland och Norrköping. Det sistnämnda kan ibland kännas som en evighet bort.
Vi gaggade sönder varandras öron medan Lita Ford sjöng om en dödlig kyss och jag funderade på om det finns sådana. Förmodligen.
Kassörskan på systemet trodde att vi var tvillingar. Kanske?

Matlagning nu och finbesök på det, Fluff kommer.


Moa

Mia, Jag, Ellie innan skydivet.


/M


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0