Sol & Stek, ett kallt kontor är däremot ingen lek...

Började dagen med en powerwalk. Det var verkligen jättevarmt trots att det var tidigt.
Åt en god frukost på balkongen. Sedan var det tänkt att jag skulle köra kläder, skor, skit, till någon återvinningsstation. MEN det var helt enkelt för skönt där jag satt och lyssnade på musik och läste tidningen att jag blev fast. Jag såg potential till att få en fin brun färg men som jag senare upptäckte var mer grisskär. Jag cyklade till jobbet. Trodde jag slutade vid halv nio, men det visade sig istället vara halv tio. Så det blev ingen fika med Fia som planerat. Dessutom jobbade jag över i 20 minuter p.g.a ett komplicerat ärende. Jag vet inte...solsken mitt på dagen i all ära, men att jobba sent är ta mig fan inte så roligt det heller. Är man ledig på dagen hinner man ju ändå inte koppla av. Man går ju bara och väntar på att få börja jobba. Men visst, det rullade på i god fart ändå.

Annars? Jag är ledig i morgon och det känns som att det är lite för mycket saker inplanerade. Saker som jag vill hinna med, människor jag ska träffa, samtidigt som jag vill känna att jag kopplar av på min lediga dag. Men, det är en ledig dag i alla fall...Och det ska bli fint väder!  Yiiiihaaaa.

C ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0