Jag har alltid velat åka till Republica de Cuba...

När jag nu blickar igenom Janne Danielssons bilder på aftonbladet.se får det mig att vilja köpa en flygbiljett och sticka med en gång...Till Kuba. Jag ser miljontals motiv framför mig att shoota, vackra vyer för ögat, trots det att jag faktiskt aldrig varit där. Jag skulle röka kubanska cigarrer, dricka rom och leva det enkla livet till jazziga rytmer av band som Buena Vista Social Club.
  Jag hade tänkt åka dit, jag hade velat åka dit under jorden runt resan, men med allt för mycket trubbel för visum, lagar och regler brydde jag mig inte om det.



Foto: Janne Danielsson, Bilderna hittar du här!






/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0