Tar helg

Vilken lycka att få vara ledig FREDAG, LÖRDAG OCH SÖNDAG.

Känns helt underbart. Jag och Fia ska till Ölandet i morgon och steka. Känner att jag kan behöva det!
Var riktigt sugen på att dra till Oslo, men det kan bli dyrt när man vill va lite spontan, så jag skiter i det. Man kan inte vara allt helt enkelt. Men jag försöker se det från den positiva sidan... Det kommer vara kanonväder här och jag behöver chilla på en fin strand lite!

Förövrigt så kan jag berätta att jag idag har köpt en HTC Legend. Tråkigt att behöva vänta, vill ju ha den NU!
Men och andra sidan....Det kan vara bra att få vänta lite, för den som väntar på något gott...



Bilden är tagen från www.gsmarena.com (förövrigt en riktigt bra sida!!!!)



FAN VAD JAG ÄR POSITIV idag. Jag gillart!

Sommarvärme och sol är det bästa...Öl och ledighet.

Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0