Kickstart my heart

How does it feel? Are you nervous?
-No I'm alright. But I know I will be once I get up in that airplane.

Vi flog upp. Det tog en kvart. Mitt lugn beholl jag. Vi satte oss vid kanten, 13000 feet, eller 4000 meter upp i luften. Jag tog en sista blick bort mot Mia och skrek 'Kickstart my heart, Baby!'.


Adrenalinet pumpade. Fritt fall i 30-40 sekunder, i en fart pa 120km/h. Sedan oppnades fallskarmen och allt blev stilla. Dar hangde jag och Adam, min intruktor. Det var fantastiskt vackert. Vi provade lite loopar och jag fick styra fallskarmen for en stund. Sedan var vi nere igen. Varldens kansla och... lock for oronen!
Jag skulle latt gora om det.



Vi ar i Nelson. Ellies foraldrar kommer i morgon. Sedan drar vi oss nedat.

M


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser helt underbart ut! Kan tänka mig att det var en feeling som hette duga :P Glömmer aldrig när jag hoppade bungyjump första gången. Det var härligt!! Hoppas att du har det. Pussen!

2010-01-15 @ 23:16:33
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Mu

Nej lilla hjärtat du behöver inte göra om det, nu räcker det. Poss poss

2010-01-16 @ 00:27:10
Postat av: jipe

ahhh visst fan va de coool honey =)?? grym e du!! pusssssssss

2010-01-16 @ 11:50:48
Postat av: Dad



Wow!

Nu ar jag riktigt avundsjuk. Maste hitta pa lite varre grejer for att bracka... skojar.

Hugs

2010-01-16 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0