Moooooot Byron Bay...Today!



Var nagra dagar sedan jag lamnade puddingarna. Kandes konstigt, precis som det gjorde att lamna Isabel och Signe. Men det ar hur kul som helst har i Aussie Land och ett nytt kapitel har borjat. Kan inte fatta att det bara ar tre veckor kvar tills jag flyger till Bali och traffar Judit och Fia. Men som man brukar saga, tiden gar fort nar man har roligt. Som det kanns nu sa kommer jag vara hemma innan jag ens hinner blinka...Och det kanns jattekonstigt. Men i alla fall...Nu bar det av till Byron Bay med nattbuss.


Moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha de så bra i Byron Bay.



Poss poss

2010-01-28 @ 08:40:05
Postat av: Dad

Vad spännande!

Reser du själv nu eller med sällskap?

Ha det så roligt!

Nu i Sihaonukville, sedan Thailand.

Superkram

2010-01-30 @ 02:28:57
Postat av: moa

hej dad! jag reser ensam! du aker hem snart va? kram

2010-01-30 @ 08:40:35
Postat av: Dad

Flyger hem sextonde, det blir helt okay.

Nu i Lonely Beach, med gamla och nya kompisar - kul!

Kop

2010-02-01 @ 10:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0