Surfers Paradise

Jag kom igar. Bodde ihop med tre svettiga killar fran England respektive Kanada, i varldens varmaste rum och i kanske Australiens hardaste sang!? Men nu ska jag inte vara negativ. Det blev sa mycket battre av att svalka av sig i havet har nere och bada i vagorna idag. Dessutom kom Tracey runt tvahugget fran Byron Bay och vi stack ned till stranden igen. Sedan upp till rummet och duschade och ikvall kopte vi gronsaker och dipp och stack aterigen ned till stranden. Var supermysigt. Vi hade tjejsnack och i morgon ska hon och jag till en vattenpark. Ska bli hur kul som helst. Jag njuter av varmen, som jag inte riktigt haft med mig pa resan forran nu i Australien.
Tyvarr har jag inte surfat sa mycket som jag har velat, men det har varit katastrofvagor och i dem vill jag inte ge mig ut i.


Heja KFF, ha en trevlig helg och god natt!

Kommentarer
Postat av: Mu

åh va skönt, vad glad jag blir att du inte ger dig ut i de värsta vågorna. :)



kram hjärtat

2010-02-05 @ 19:38:03
Postat av: Göte

du får ta igen surfingen på bali. fast jag håller mig nog till solstolen, haha. syns snart!!!! puss

2010-02-05 @ 22:50:49
Postat av: moa

yep, ja far ju gora det:) Nu ser jag fram emot Bali ordentligt mycket, can't wait. Men jag antar att det ar lite varre langtan for er, eller? haha.See ya soon Gote:)

Och mamma, FYYY vad jag saknar din mat nu! POSS

2010-02-06 @ 03:36:07
Postat av: Mia

Härligt att höra att du har det bra kecko! Själv har jag fått jobb på Cosa Nostra. Så det är smutt!



Ta hand om dig, pussar*

2010-02-07 @ 03:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0