Knockout

En och en halvtimmes sömn i natt.
Under den lilla stunden hann jag knocka mig själv halvt medvetslös. Slog i stenväggen (inte nattduksbordet den här gången!) och idag lider jag av huvudvärk och en bula. Så det kan gå. Mia föreslog att barnsäkra sängen. Det är ingen dum idé!? Fortsätter jag att knocka som självaste Mike Tyson, då vet i tusan. Då får det bli en spjälsäng!
Jag skrev på anställningsavtalet imorse och kom hem och lade mig och sov ett par timmar till Nyhetsmorgon
  Mia kommer snart över på en kaffe och självklart blir det en trudelutt på gitarren. Senare blir det mathandling med mamma och sedan träning med Fia. Perfect day ey?



foto taget från last.fm


Älskar Duff McKagans röst. Lyssnar på hans skiva Loaded. Gör det ni med :)

 


/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0