En till video från San Fran...

Det där lyckoruset om varma karibienvindar höll inte länge. Vad gör man? Cyklar på..

Anyway. Dagen kändes extremt lång även om vi hade Räven Andreas som utbildade oss. Han är rolig. Men vädret utanför fönstret och mörkret inne i salen gjorde att den ena efter den andra gäspningen lockades fram och då hjälpte det knappt med Rävens anekdoter om vadslagning och gummisnoppar. Inte ens när folk kom försent och tvingades ställa sig upp och sjunga inför oss andra kunde gruset försvinna ur ögonen! Illa.

Jag lyssnar nu på Slash's nya album. Magen kurrar lite. Jag ska ta tag i livet. Sedan bege mig ut i stormen igen.

Här kommer i alla fall en låt med Coldplay. Jag spelade in den här videon från room 202, i San Francisco. Helt okej liksom...








/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0