My Day och skrattet i San Fran...

Yo. Schleten efter dagen. Fryser ungefär konstant. Häller i mig alldeles för mycket kaffe. Dessutom har en knuta blivit till en böld (jag siktar på en kommande karriär som Ringaren i Notre Dame!) och den strålar ner i armen och upp i huvudet. Ganska skönt sådär!
Förövrigt blev jag mycket förvånad över den sommarvärme som utstrålade sig runt halv fem snåret och framåt idag. Mycket välkommet! Det får mig att tända till. Får mig att vilja göra något crazy, något som får blodet att pumpa och huvudet att bli feberyr. Adrenalinet you know. En Kickstart My Heart-grej! Det var de tankarna jag fick av att komma ut i solen, att jag ville göra något spontant. Men jag är inte girig av mig, det skulle räcka med att det är fredag klockan halv fem!







...Och att skratta så här några gånger per dag ;)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0