The Lovely Bones

Jag såg på "The Lovely Bones", Peter Jacksons nya film ikväll och pylade som ett litet barn.
Verkligen en film som får mig att fundera över vilka hemska människor det finns. Det är förstås ingen nyhet. Men den här filmen fångade det bra. Var ett tag sedan jag grät över en film och det är väl kanske ett bra betyg?
  Var på tiden att jag såg den då jag och Mia faktiskt stod utanför premiären för filmen i Wellington. Jag såg Susan Sarandon, tyvärr såg jag inte Mark Wahlberg.

Jag kan rekommendera den här filmen i alla fall!

Moa

Kommentarer
Postat av: Fia

Då har jag ännu en film att se då :D

Den jag lånade av dig igår, fan vad bra. Dont remember the name, shame on me! Grät som ett barn.

Underbar film.



Puss

2010-04-06 @ 10:15:48
Postat av: Moa

The Blindside:) Ja, den är bra. Inga tårar på den dock. Isabel och Signe däremot, de bölade så biografen i S.F var tvungen att utrymmas;)

puss

2010-04-06 @ 13:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0