Spanar vad som finns på marknaden...

Jag har äntligen gett mig in i lägenhetsdjungeln igen. Kollar var och varannan dag om det kommit upp nya lägenheter. Men det är fruktansvärt svårt. För det första måste den ligga i ett visst område. Jag är mycket noggrann med det! För det andra vill jag ha en stor etta, men även en liten tvåa är av intresse (det här börjar låta som en kontaktannons!) och de är ju väldigt eftertraktade, tyvärr! Sedan måste det ju självklart klaffa första gången man ser den! Man måste känna att det är rätt. Jag tar ju inte vad som helst bara för att ha.
Bättre att vänta på den rätta och älska den (ja, jag pratar fortfarande om lägenhet)!!

/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0