Söndagstankar

Himlen är som ett grått tak. Träden är kala och vinden är fortfarande kall. Det är söndag och påskhelgen är snart över. Skönt är väl det. Jag vet inte när jag sist hade en tredagars och jag ställer fortfarande frågan; Hur orkar jag? Man är kanske inte så gammal trots allt?
I torsdags var jag hemma hos Fia med henne och Krikon. De lagade mat och vi drack öl. Blev hyfsat lugnt i alla fall. I fredags var jag hemma hos Mia och Rikard. Det blev öl då med. Vidare till Söderport och O'learys. Trots att jag var fruktansvärt bakis på lördagen så följde jag med hem till Dahns föräldrar. Det blev påskmiddag, jag låtsades att det var julbord eftersom jag missade det i år. Klappade av Pennys päls, hon har ju flyttat hem till Gudrun och Johnny nu.
Hem till Fia på kvällen som hade stans fetaste fest. Harrys. Fyllekäk och en bulle hem.
Jag tror att jag kan ha slått rekordet på taxiresor i helgen. Måste sluta gå i högklackat.
  Min kära moder står framför spisen. Hon tillagar fransyska.
Jag är utsvulten.



/M


Kommentarer
Postat av: fia

Du lever ett flådigt liv min vän :D diggar bloggen, keep it up :D



gymmet imon, härligt. Puss Puss fia :)

2010-04-05 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0