Mysdag

Jag öppnade ögonen. Elva. Vände mig om och blundade igen. Klockan blev tolv. Jag gick upp. Drack kaffe och åt en smörgås. Lämnade ägget som säkert blivit kokat flera timmar tidigare. Gick tillbaka till sängen och lyssnade på musik. Njöt av tystnaden och solen som trängde igenom persiennerna.
Jag och mamma körde en sväng. Sedan åkte vi hem till Thilda. Hon har blivit så stor. Lång och hennes hår har vuxit. Hon fyller tio år om en månad, jag kan knappt tro att det är sant. Min lilla pudding.
Har ätit resterna från igår och är så där supermätt. Kastade i mig maten.
Jag ska fixa i ordning mig och dra hem till Mia och Rikard. Sen får vi se vart det bär av, Söderport kanske!?
  Hade gärna varit i Göteborg och sett Hoffmaestro ikväll. Men en annan gång, för att låta positiv!

hej!




Kommentarer
Postat av: jipe

Jaa du skulle verkligen varit me Moe=) det va ett jäkla drag, men oh yes en annan gång honey !!

2010-04-03 @ 10:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0