Torsdag, 13:53

Har varit ute en sväng med penny i Kalmarsundsparken. Det är så kul att se henne när man släpper henne lös. Hon blir helt galen av lycka.
Åt en god frulle. Suttit och bläddrat lite i Världens 100 underverk och The Travel Book.



Nu ska jag sticka bort till Mia. Kanske åka och lämna Penny hos Johnny också? Måste ta och ringa honom nu.



Mia med sin snus. OBS! Gammal bild.

Vad tycker ni förresten om min nya design?


Moa

p.s bilbingon igår var jättekul. Erika vann 4000 kronor.


Kommentarer
Postat av: Mu

Jättefin design....vågar knappt säga det utan att det ska verka oförskämt ....men jag vill också ha nåt sånt....usch nu hörde jag mig själv som en bortskämd unge hahahahahahaha



Superfin.



kram kram

2009-09-24 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0