Tisdag och Onsdag!

Tisdag.

Gjorde inte allt för mycket. Ute med Penny, spelade playstation. Var hemma hos Mia och spelade gitarr och sjöng. Såg Idol. Spelade Super Mario.


Onsdag.


Väcktes av min kära Lou med frukost på sängen. Kan dagen starta bättre undrar jag? Låg och läste tidningen i lugn och ro. Gick ut med Penny och sedan, nu...mina kära vänner kör jag en storstädning, möblerar om och tvättar. När jag väl får för mig att storstäda blir det ofta en om-möblering också. Det är skitskoj ju. Det mysigaste är på kvällen när man ligger i sängen och ser på sitt verk. Allt verkar så mycket mysigare och man känner sig riktigt nöjd. Städat och fint.

Nu ska jag fortsätta, ikväll kommer Karin och Thilda. Så mysigt. Det blir självklart fotboll också.

Moa

p.s Ni ska få se hur mitt rum blir sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0