Tack för kaffet!

Frubin var ofta dj i horhuset i Oslo och den här spelade hon tills jag blev galen.
Nu tycker jag att den är lite småskön.

Fia häller upp en kopp kaffe till Anna.
Anna- Tack för kaffet.
Jag- Tacka inte mig, tacka Fia, det var hon som hällde upp det!
Fia- Jo, men det var Moa som gjorde kaffet!
Snacka om att dela på kakan!? haha.

Annars då? Kom på mig själv med att prata lite tyst framför datorn nu. Ska gå ut och se Idol nu.
Fan, matchen var riktigt kass. Var så aaaarg. Skrek och slet i mitt hår i princip.

Bild på mitt fina fina rum får ni se i morgon..kanske.

Moa


Kommentarer
Postat av: lisa

jaa det var ju det! oslo går hur bra som helst.. trivs sjukt bra alltså. får se hur länge jag stannar :) hur är det med dig då? vad händer i kalmar dåå? :)

det verkade verkligen hur fint som helst.. hur länge var ni där då?

sköt om dig! KRAM

2009-09-09 @ 21:17:33
URL: http://eernst.blogg.se/
Postat av: Anna

Kaffe är bra skit du ;) Känns som om jag har häcken full och för lite tid att blogga :S Men tackar för pushen tidigare idag. Har massa och babbla om. När ska vi ta den där fikan tro? Pöss!!

2009-09-09 @ 22:06:25
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: fia

Hahahahhah :P Klockrent :P

Tack för kaffet :P

2009-09-11 @ 14:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0