Helgen

I går kväll åkte jag hem till Caroline. Glodde på en Kärlekshistoria, åt popcorn och snackade.
Var riktigt mysigt. Så skönt att söndagen inte bestod av huvudvärk, magvärk och en konstant hungerskänsla. I dag är det två veckor sedan jag började med min vita månad. Har inte druckit en droppe och det har väl inte varit ett större problem, får jag säga.



Helgen har varit ganska lugn. Tränade i lördags och det blev en herrans massa fotboll. Såg en bra film på lördagkvällen. Four Feathers med Heath Ledger och Kate Hudson. Helt klart sevärd!
En Kärlekshistoria från 1970 var faktiskt bra den med, eller mer mysig. Lite smådryg dock.

Nehä. Nu blir det Friskis. Sen en stor kopp kaffe. Haha.

Kommentarer
Postat av: fisen

Fått en grej för svartvitt eller ? haha :P



Träning för mig idag med, nuuu ska fettet bort , fina ska vi va i vinter på beachen :)

2009-09-14 @ 13:52:43
Postat av: moa

ja, det har blivit ganska mycket svartvitt på senaste. gillar du det inte!?

jag kom precis hem från träningen nu. körde håååårt. fan vad jag är svettig. haha.

När ses vi?

PUSS

2009-09-14 @ 15:24:25
URL: http://eskimoe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0