Inte min längre min bäbis

Älskar att det är fint väder i dag. Trodde väl att det skulle vara lite varmare dock, på väg mot träningen höll jag på att få köldskador, borde väl tagit på mig en jacka!?
Har ätit spicy thai soppa och ostsmörgås, tagit en snus, njuter och nu blir det duschen. Ska in mot stan och kolla lite.
Sov länge i dag, känns som jag har kastat bort halva dagen. Tråkigt.



Östen Bäbisen kan jag nu meddela, är inte längre vår. Han har flyttat. Känns lite vemodigt och sorgligt, men han får det bättre där.

 

Moa


Kommentarer
Postat av: jipe

näeee va sorgligt=/ gick det inte bra ihop me penny eller ?=( pussis

2009-09-29 @ 20:37:30
Postat av: moa

jo då, dem var polare!! Men han är ju så mycket där borta vid vår gamla lägenhet, så vi överlät honom till en familj.

2009-09-30 @ 12:24:37
URL: http://eskimoe.webblogg.se/
Postat av: Mu

usch, känns inte kul när man ser kortet. Saknar honom :(



kram kram

2009-10-02 @ 09:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0