Bilder från Mallorca

Okej, då kör vi! Här kommer en herrans massa kort.



Fredde (typ första kvällen!)

På g till bussen mot Palma

Eftersom den var för tidig och vi missade den, fick vi sätta oss och vänta. Men det gjorde inte så mycket när en kall öl väl kom på bordet.

Så här såg jag ut. Glad.

Menyn satt på väggen

Äntligen framme i ett hett Palma.

Ta-på-foten-foto är ju självklart obligatoriskt.

Speciellt om det står gatans namn!

Många gatukonstnärer fanns det där!

Självklart gick vi in på Picasso museumet.

Ett torg! (Fråga mig inte om namn!)

Gatan är din arbetsplats?

Små gator, det gillade vi!

En liten liten korvaffär.

En liten liten frukt och grönsaksaffär (ordförrådet är på topp just nu, känner jag!)

En kartläsare är ett måste om man inte hittar.

Beautiful beautiful!

Under ett palmträd fuktade vi våra strupar med kallt vatten.

Vem behöver händer när man fotograferar? ;)

Dagen i Palma var väl inte vädret jätteklart, men det var nåt otroligt varmt.

Sötnosen posar utan problem

En söt unge

Vi, framför Katedralen

Strike a pose!

Jag lyckades inte riktigt med att försvinna in i väggen.

En liten damm innanför murarna

Där simmade stackars vingklippta svanar.


Darling njöt av utsikten i skuggan.

En fontän, om ni inte ser det dvs.


Muren

Fin!

Tillbaka i Pollenca.



Vi satt på stranden långt efter solen gått ned.

...Och vi hade roligt.

Hyrde en bil


Kom till en vacker strand


Fina bruna ben och vit sand

Vattnet var kristallklart.

Tyvärr var det fler som hade hittat hit.


Det var verkligen varmt

Vi stannade till för att äta lunch uppe på en restaurang i bergen

Det blev en varsin sallad. Min var fruktansvärt äcklig. Varje tugga var en pina.

Fint.

Självklart var jag tvungen att komma med på kort

Fin bild, på en fin kille.

I bergen precis vid Puerto Pollenca.

Visst vill man bara dyka i?

Heting










No hands No hands!


I backspegeln, högst upp på toppen, pågick en photoshoot.


Vägarna var vidrigt smala.

Efter en heldag såg vi ut så här.

Blandade bilder från Freddes kamera...



Jag tog en lössnus.





Svettmonstrena :)




Puuuuh, det tog längre tid än vad jag trodde. Nu kallar sängen.
God natt.

Moa


Kommentarer
Postat av: Mu

Vilka fina bilder, jättefina.



kram kram

2009-09-08 @ 13:16:10
Postat av: fia

Skiiit härliga bilder :)

Fan va brända , flottiga o heeeta ni var =)



Photosessionen var ju cool också :)

Hade gärna sett fler bilder därifrån ju



PUSS love

2009-09-08 @ 15:39:04
Postat av: lisa

gud vilka fina bilder, jag måste bara åka dit..

2009-09-08 @ 19:53:52
URL: http://eernst.blogg.se/
Postat av: Elin

Guu så härligt det ser ut! :) fina bilder!! duktig! o va söta ni är! :)

2009-09-08 @ 21:45:52
Postat av: Anna

Ser riktigt härligt ut Moe! Och fin färg har du fått åxå :D

2009-09-09 @ 22:09:01
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0