Underbar lördag

Lördagen blev väldigt lyckad. Fredde och jag tog en sväng förbi Mode och kikade in. Kände oss lite smått klaustrofobiska, blev en whopper jr och sedan iväg till Runerelaxen. Jacuzzade lite, drack lite vin, åt lite pizza och glodde lite fotboll. Sedan blev vi upphämtade och drog till Kalmarsalen. Såg "Livet eller pengarna", faktiskt helt okej. Det är kul att gå på sådana föreställningar, förstår inte varför det inte blir oftare?
Efter det gick vi på kullerstenarna in mot staden, till O'learys för att vara lite mer specifik. Satt och drack några öl och hälsade på människor. Per kom och satte sig hos oss och inte långt efter kom Fia. Jag visste väl att jag kunde locka dit henne! (Haha!)
Ja, hur som helst, helt underbar lördag. Tack Fredde! :)

I dag blev det en lång sovmorgon kändes det som, klockan ställdes tillbaka och det kändes ganska skönt.
Låg och chillade framför Paris Hiltons new BFF i London. Vilken skit!

Nej, mina vänner nu blir det Johan Falk. Glott på en film redan, nu är det nya äventyr.


/M

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, jag e inte sååå svår att övertala har jag hört :P Hade as roligt i lördags, tack babe =) Puss

2009-10-26 @ 10:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0