O'learys

var skoj igår. Mycket fulla människor bara, fast vid närmare eftertanke kanske man inte var så nykter själv, fast det var nog inte så farligt när man såg vissa andra!
Ja, det var kul.

Ligger just nu med en hund nere vid fötterna, helt utslagen! Lyssnar på Ray Charles och spelar Pet Rescue. Fint kombination om jag får vara ärlig.
Vill att något ska hända, för jag har varit ganska lat i dag. Vill träna, men går inte.
Spelkväll och Barca hemma hos Fredde, med ett gäng kanske?
Eller hem till Fia som äter tacos med Per och Erika?
Jag vet inte. Rastlös.


/M

p.s vad dåligt det har blivit med kort nu för tiden. får jag försöka ändra på!


Kommentarer
Postat av: Anna

Var du åxå där igår?? Vi åxå :D Bra drag, riktigt kuligt faktiskt. Icke-bakis är ju skönt idag iaf ^^.

2009-10-18 @ 16:12:41
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Anna

Ahh haha, jag kollade fel på datumen ^^. Var ute både i fredags och igår. Hade riktigt skoj med grabbarna grus - Micke & Tommy. Och igår blev det brudhäng med Natta, Lillan och Ida. Riktigt skoj!



Annars är det helt ok. Lite sliten när man jobbar och det där åxå. Men man lever jue :P

2009-10-18 @ 16:26:39
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0