"She will make lots of friends easily just because she's a scando"

Detta sa Nathan, Yenis make angående att jag reser själv. Kanske är det så? Jag hoppas att det är så!
De gav mig tips om Fiji, vilket jag nu bestämt mig för att inte åka till. Känns ju tråkigt, men men man kan inte få allt.
Resan ligger reserverad i mitt namn på Kilroy. Tänkte strax ringa och tömma mitt bankkonto till dem.
Först måste jag bara dubbelchecka allt - så att allt står rätt till. Och mina kära vänner och bekanta, går allt som det ska så reser jag om en vecka. Flyget tar mig till San Francisco. "If you're going to San Francisco, be sure to wear some flowers in your hair, If you're going to San Francisco You're gonna meet some gentle people there" , som Scott McKenzie sjöng i sin låt från 1967.

  Helgen har varit grymt bra. Jag känner ett starkt band till Göteborg och i går när vi skulle åka så ville jag inte alls tillbaka till Kalmar. Började drömma om att ha en lägenhet där. Kanske kan vara något för framtiden?


Söte Göte aka Judit

Lilla hjärtat och Göte

Mormor (jag) och lilla hjärtat

Lilla hjärtat dricker öl

Mormor och Göte är glada med trötta

Mormor har ont i armhålan

Johan och jipe

Mormor, dressed for success



Göte gillar vin


Jorden runt biljetten är betald. Försäkringsbolaget har jag pratat med. Nu är det bara flyg upp till Sthlm som ska köpas. 1500 för att ta sig upp till Sthlm känns ju fan inte kul att lägga i enkel väg. Men vad ska man göra?
Kanske borde ta bussen upp på söndag och sova hos min tremäning istället?


/M



Kommentarer
Postat av: Göte

Kanske borde ta bussen upp på söndag?! whut, sticker du så snart? har nog inte kopplat det! pöss

2009-11-09 @ 21:49:19
Postat av: Moa

Söte Göte. Jag veeet, jag drar snart. Allt gick så himla fort. Jag kan knappt tro det själv. Puss

2009-11-09 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0