Lördag, Göteborg, walking on a dream

Det är lördag kväll, jag är i Göteborg. Känns ju faktiskt helt underbart, för att vara ärlig. Inte mycket att klaga på just nu, förutom att jag har ont i armen efter svinvaccinet. Gick till vårdcentralen i torsdags och fick det, trots det att jag inte är i någon riskgrupp. Att resa är väl sin egna riskgrupp kanske?
I alla fall, igår var vi helt döda. Jag hade natten tidigare legat i feber så i går tog vi det lugnt framför Idol, med lite tacos och fredagsöl. Det var skönt. Jag gäspade redan vid åtta.
I dag har dagen spenderats inne i stan. Jag shoppade ett par skor. Vi åt på O'learys och drack en öl och nu är vi hemma igen, efter att trängts och armbågat oss fram. Vi är slut.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra mig iordning. I kväll blir det fest.

Hmmm, vad ska jag ha på mig? Tåls att fundera på.

/M

p.s Bilder kommer när jag är tillbaka i Kalmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0