3 november 2009

Tänkte köra en liten update av dagen, i bilder faktiskt. Nu när jag har en snygg och go digitalkamera så kan jag fotografera när som helst. Gillar den som fan hittills, bara det att jag inte har lärt mig den helt ännu, men det kommer så klart.


Jag och Judit promenerade ute på Stensö.

Åkte ut till Lotsen och där var det blåsigt


Så vi åkte hem till Judit, där vi drack te och åt banan.


Vi läste lite om världen


Och ikväll träffade jag Mia. Vi åkte runt till kalmars alla hångelställen. haha. Dock utan att hångla. Istället åt vi godis och drack Loka. Pratade om NZ och annat kul. Hoppas på att visumet kommer när som helst. Så hon kan dra snart!!

Jahopp, det var väl ungefär vad jag har gjort i dag. Nu ska jag lägga mig och läsa. Har börjat på boken jag fick av Judit i födelsedagspresent, "Vindens Skugga". Mycket beskrivande berättelse. I like.


/M


Kommentarer
Postat av: Mu

Fina bilder.



Vindens skugga...oj oj oj då har du nåt trevligt framför dig.



kram kram

2009-11-04 @ 08:01:14
URL: http://lenasdagbok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0