Funderingar & Bilder

Ja, jag har börjat inse att det nu faktiskt börja dra ihop sig. Jag är så jävla laddad, känner mig dock småstressad över lite grejer. Men det är väl normalt, antar jag. Ica banken är fixad i dag också. Råkade hitta en internetdosa i min byrå bland remakläderna. Fan vilken koll jag har! Utåt sett skulle det absolut inte ha någon logistik, men det har det för mig (haha!)

Helgen är hyfsat fullspäckad. Fredagsmys med familjen, lördagsvin med Mia, Rikard och Ellinor. Söndag..Känna resfeber och förmodligen tänka en gång extra; Ska jag verkligen göra det här!?
Ganska normalt liksom. Blir alltid sådan, nojig in i det sista. Sen jävlar rullar det på. Har nog aldrig stannat upp och ångrat mig. På det viset är jag ganska envis, ska bara övervinna saker och alltid slutföra det målet jag har.




I alla fall....Satt och fifflade lite i PS igår. Sjukt kul och rogivande.




Smoothie

Old times! Mia & jag


Gillar den här bilden. Något hardcore över den. (Johan,Jipe)

Ska äta en kåååv nu, sen göra något vettigt av livet. heppåre!


Kommentarer
Postat av: Mu

hu ajaj....vad jobbigt det är ...hahahaha

jag har också resfeber.



häftiga bilder.



kram kram

2009-11-12 @ 18:58:34
URL: http://lenasdagbok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0