Är det resfeber jag börjar känna av?

När det börjar droppa in brev från Kilroy och försäkringskassan. När man har fixat turistvisum och blir godkänd, då känner man att det är på g.
Man har tagit ett steg längre och trots att plånboken blir lite lättare så känner man bara att man skriker Tjohooo!!! inombords. Om mindre än en vecka är jag i Kalifornien. Jag har mycket förhoppningar och jag är väldigt nervös för alla småsaker, att jag ska glömma pass och biljetter hemma. Att jag inte ska komma till rätt terminal i London osv osv. Listan kan göras lång, det är ju trots allt första gången jag åker på en långresa SJÄLV. Men någonting säger mig att det ändå kommer gå bra. I sure hope so.
Jag är ju trots allt inte själv när jag väl är på plats:)



Jag och Judit äter frukost på Khao San Road i Bangkok.




/Moa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att det kommer att bli bra. Jag har själv varit resefebrig i tio dar och trodde att allt möjligt skit skulle hända på resan. Första gången jag haft det - det var som en influensa, eller en mild depression - men nu tänker jag framåt, och hur kul det ska bli.

Det är nåt med det där, att släppa allt det vanemässiga och trygga och kasta sig ut, som både skrämmer och lockar, kanske.

Anyway, Californien var jätteroligt så jag hoppas att du också får det bra! Luv

2009-11-10 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0