Oversea Call

Med en alldeles för gammal marsipangris i truten har jag precis avslutat ett oversea call på 20 minuter.
  Det var underbart att höra hennes röst igen. 1,5 månad sedan vi sist pratade och skrattade.
Mia. Hon är bra hon!  Hon berättade om platser de besökt och äventyr som de upplevt hittills.
Jag lever mig in i det hon berättar, precis som när jag lyssnar på en ljudbok. Det känns så overkligt för stunden att det känns som att jag sitter och lyssnar på min mp3. Ruskas om av blotta tanken och vaknar upp. Men det känns istället fruktansvärt verkligt och att vi egentligen bara sitter och pratar i telefon när vi båda bodde hemma. När vi var grannar och kunde vinka till varandra. Det var så mycket båda ville berätta att det kändes som att allt kortades ned till maximalt pris. Men jag tror att bådas behov stillades lite...för stunden i alla fall.
Hon är på Railey nu, jag i Oslo. Men vi satte en deadline. Springbreak.
































Min tuffa vecka är slut. Jag njuter...Marsipangrisen slank ned och jag tackar för att det inte stod kcal innehåll på förpackningen;) Då slipper jag ångesten, eftersom det inte blivit någon träning den här veckan.

Ha det bäst gott folk.


Kommentarer
Postat av: fia

Jag saknar också mia :( Vår lilla söta mia, men springan dååå möts vi alla sammen igen :)



hur många kalorier tror du de va i godiset vi nyss smällde i oss ? Ojoj (tänker) men nej ingen ångest för jag ska snart te gymmet :) haha, Vi är värda godis för så mkt som vi sliter :)

2009-03-08 @ 13:38:21
Postat av: Mu

Ångest för godisinnehåll!!??? Skärp dig!!! Du är värd varje godisbit, lite plus i allt arbetande måste du ha.....hur kul e de annars? Nä jutt de :)

Fin bild. Hoppas du hälsade till henne.



kram kram

2009-03-08 @ 13:51:46
Postat av: Moa

Yes. Jag hälsade från dig mu...och hon hälsade tillbaka till både dig o fia.

Hon mådde bra!!



Fia, vad hände med träningen :P Nu ligger du ju på Isabels säng o läser/sussar ;) haha.

I morgon kör jag igång med träningen igen! Ska bli gött.



Hur e det med halsen mamma?

poss

2009-03-08 @ 15:00:35
Postat av: Mu

Jo halsen är okej igen, det var nog "så ska de låta tävlingen" vi hade som satte repor i rösten.



kram kram

2009-03-09 @ 11:41:36
Postat av: fia

haha o du ifrågasätter min träning din lilla skit. Drog direkt efter min vila igår för 5 gången förra veckan :)



Idag ska du meeee o träna :) wie

2009-03-09 @ 14:57:04
Postat av: Moa

ja, du är så duktig så. men med förkylning i kroppen o jobb hela veckan så var det ett godkänt skäl att stå över...ikväll blir det träning och jag ska få användning av mina löpardojor. Wiiii! Spännande!



pöss

2009-03-09 @ 16:28:10
Postat av: mia

jag blir sa glad! sitter har hos miss lee och borjar grata nar jag laser detta! love ya! har precis kommit hem ifran en overnattning pa maya bay! hur sjukt mysigt som helst... saknar er som fan mina vackra brudar! springbreake it is!

2009-03-14 @ 03:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0