In the garden of eden

Jag har varit ganska dålig vad det gäller att lägga upp bilder..Här kommer alltså ett inlägg med bilder från när pappa hälsade på mig i Oslo den 26 maj.


Vi åt tapas på Barcelona. Världens godaste.


Den här mannen kunde en låt. Somewhere over the rainbow.
Daddy gav honom en slant.


Solens strålar värmde kinderna


Födelse


En pose vid en fontän är obligatorisk


Några barn hade utflykt med dagis


Daddy var imponerad


Jag kände mig trött efter all promenad


Det finns statyer överallt


Daddy ville nå toppen, men hans insats räckte inte riktigt till


Två kvinnor höll om varann vid fontänen


En världsberömd staty av ett ilsket barn.

Fler bilder kommer...Men detta var det sista av Oslo.

Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0