Det finns inget dåligt väder..?

Fan att det ska vara så tråkigt väder. Solen skiner fett bra när man jobbar. Sekunden man kommer utanför porten och känner JA! Då får man springa och ta skydd för regndroppar stora som kanelbullar.
Man blir i princip bullad till döds om man inte har paraply. illa.
Känner inte så mycket för att gå utanför dörren nu.

Meeen, nu ska inte jag vara sådan. Det finns ju väldigt mycket som jag faktiskt är glad för också.
Bara så ni vet ! Jag tänker inte sitta inne, jag ska bara vänta tills regnet har slutat!


Foto: Moa Sjöberg




 

"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!"
Kanske dags att inhandla sig ett par regnstövlar med matchande regnset?


/Moa


Kommentarer
Postat av: Mu

Rätt inställning. Jag har ett par klarröda stövlar som du kan få låna om du vill.



kram kram

2009-07-20 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0