Nej, jag har inte suttit framför bloggen hela dagen. Jag loooovar!

14.45
The Duchess på tv:n och jag somnade på två röda. Jag vet inte, den är ju tydligen kritikerhyllad, men den passade inte mig igår.
Jag vaknade till av att Fia och Emma kom hem och som vi alla vet så är ju inte Fia riktigt viskartypen, right!? Så då bytte jag soffan mot sängen och somnade till deras, eeh, jag menar Fias gälla stämma!
  Vaknade tidigt och åt en dunderfrukost med folket. Det var fint.
Det blev in till stan och Fia och Mini shoppade lite. Sedan drog vi till Bislett och åt en kebabtallrik i king size. Vi kände oss alla som feta amerikanare.
Väl hemma i lyan igen och alla är utslagna efter krubbet. Fia sitter inklämd mellan tvillingarna Lindberg och de glor alla på dataskärmen, något intressant måntro?

17.00
Sjukt seg på uppladdningsfronten, men här kommer lite bilder från sista helgerna.






19.00

Det har gått helt sinnessjukt sakta att ladda upp dessa bilderna. Internet är slött en lördag som denna.
Jag har hunnit se Mamma Mia medan jag laddat upp dessa. Trodde aldrig att jag skulle se den, faktiskt!
Men...Till alla ni som sagt åt mig att se den. Mia, du är en av de som har tjatat...Så har jag nu sett den och JA, jag tyckte den var bra! Trodde aldrig det skulle komma från min mun. Men nu är den sedd och det är sagt.
Jag blev glad av den och väldigt otippat slut. Undra vem som var den riktiga pappa!?

21.20

Nej, det går inte att ladda upp mer bilder nu. Ni får vara nöjda med dessa så länge!
Nu är det ferre.

Kram Moa


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej min alskade van! som jag tycker sa mycket om o saknar... nu sitter vi pa ett internetcafe...da! in koh chang. o sjalklart bor vid pa lonely beach! sjukt bra, och tree house ar helt underbart! vi bara chillar o chillar o tar var dag som den komer. imorgon kanske det blir elefantridning o sen lite o hoppning med snorkling! i love it!!!!! har du det bra i norge... o ja, mamma mia is the shit! pussar i lass, halsa alla sa javla mycket! puss puss

2009-02-01 @ 18:09:05
Postat av: Mu

Åh vilka fina bilder!!!! Blir avis när man läser Mias inlägg.

Mamma Mia en kanonfilm, nu ska vi se Changeling (stavn. ?)

kram kram

2009-02-01 @ 18:41:06
Postat av: Moa

Åh, vad kul att höra från dig bruden. Koh chang is the shit...och självklart måste ni rida elefant när ni är på elefantön :)



Jag och Fia började se Australia, men båda somnade. Men utan text och allt så var den lite svår att förstå tycker jag.Vi har inte sett färdigt den ännu, haha. Men tack för filmtipset, ska ladda hem Changeling;) Poss poss

2009-02-01 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0