Dagen i bilder.

Det har varit en riktigt bra dag på jobbet. Jag har verkligen känt mig som chef, för idag fick jag även göra brusbeställning och cigarettbeställning. Riktigt kul med ansvar. Ja, som sagt..Gått runt och gjort beställningar, packat upp lite varor, suttit lite i kassa, pratat i telefon med leverantörer och regionskontoret som ringde och sökte mig (jaja, visst. Det var dock bara för att de behövde lite uppgifter om mig, men jag kände mig ändå otroligt viktig!)
Ja, en bra dag.

Tyckte det var på tiden att tömma mobilen på bilder...

 Johan, en av mina trognaste läsare. Tåget från Göteborg-Kalmar den 21 dec.
 Lilla Hjärtat on the train. 21 dec.
 Jag, drömmare eller grubblare?
 Fyra snygga brudar! 25 december.
 Gott nytt år!
 Two cuties on the trikk.
 Café Sør med John. 2 feb.
 Beställning. 5 feb. (09.37)
 Godheter i kylen.
 En kort vila inför nästa kund...(10.00)
...Passar jag på att njuta och värma mig av lite kaffe.(10.01)
 Restaurangen nere på hörnet. Fin skylt. (15.29)
 Hemma. (15.31)

xoxoxoxoxoxoxoxooooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha..johan, en av dina trognaste läsare..jag trodde jag skulle dö av garv..haha men det e ju sanningen=)pössss

2009-02-05 @ 20:08:56
Postat av: Anonym

Härligt med lite bilder :) Allt ser väldigt mysigt och fint ut =)



Jag är också en trogen läsare, dröjer inte många minuter från du uppdaterat förrän man är här o läser :)

2009-02-05 @ 20:18:24
Postat av: fia

Härligt med lite bilder :) Allt ser väldigt mysigt och fint ut =)



Jag är också en trogen läsare, dröjer inte många minuter från du uppdaterat förrän man är här o läser :)

2009-02-05 @ 20:19:16
Postat av: Mu

Va kul med bilder. Alltid lika roligt att läsa din blogg.



Din ABSOLUT trognaste läsare



kram kram

2009-02-06 @ 12:22:48
Postat av: Anna

Åhh, titta där :) Den bilden var ju jättefina på oss på nyår :D



Hoppas allt är bra med MosGos.

Puss och krama!!

2009-02-07 @ 00:27:07
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0