Fri måndag...

Slog dank till klockan halv fyra och sedan drog jag och jipe och tränade. Var tufft att komma tillbaka efter helgen.
Efteråt drog vi hem och åt sallad. Började se Mamma Mia, men lilla hjärtat somnade på min axl (rose). Okej, inte så kul.
Har nu precis pratat med pappa och berättade att jag kommer hem om en vecka. Vilken surpise va?
Eller egentligen åker jag och Fia här ifrån Oslo om en vecka vid den här tiden och sedan åker vi med det tidigaste tåget på tisdagen hem till Kalmar. Hoppas snön har hunnit försvinna i Kalmar så vi får lite vila ifrån det.

Kvällens sound...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om en vecka då Kullagulla är du på väg hem...jippi!!

Som det ser ut nu enligt vädergudarna så ska det vara kallt hela veckan så snön min vän.....



kram kram

2009-02-16 @ 22:40:55
Postat av: Lisa Andersson

Hej Moa! Kul att du foljer bloggen fran andra sidan varlden, det hade jag ingen aning om! :)

Hur har du det? Ser att du fortfarande ar i oslo men att du snart ar pa vag hem till Kalmar!? Ska du tillbaks till Norge eller har det gjort sitt :) ? Ta hand om dig! Kramar fran Lisa :)

2009-02-17 @ 09:35:49
URL: http://eernst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0