Rhythm and Vines

Det är söndag kväll.
Vi är i full gång med att packa, städa och tvätta.
Bilen blir fullpackad. Imorgon åker vi till Gisborne där nyårsfestivalen "Rhythm and Vines" är. Blir troligen borta till den 7-8 januari. Vi ska även resa runt lite, bland annat göra ett stopp i Taupo. Vad som händer där får vi se. Kanske blir det ett skydive om vädret och nerver tillåter?
Det känns nu bra att lämna Wellington efter att ha varit här i två veckor. Vädret här är inte lika bra som det ska vara på resten av ön, tydligen. Lite värme kommer bli skönt, även om jag tror att jag har haft ganska tur med vädret sedan jag kom hit. Näsan är ju bränd och kinderna rosiga.





Vi hörs!


/MoaBird



Kommentarer
Postat av: Mu

Vilken fin bild.

Du kan skippa det där med skydive!!!! Tycker jag:) Ha det nu så bra och njut.

Älskar dig



poss poss

2009-12-27 @ 11:42:46
Postat av: Lil'E

Wow! Testat skydiving innan?

2009-12-27 @ 14:30:49
URL: http://baramellandigochmig.blogspot.com
Postat av: Dad

Heja!

Skydive låter tufft ... och lite skrämmande med.

Vad kul att du njuter och har det bra!

Tillbaka från djungeln i Luang Prabang, med franska restauranger, stannar några dagar.

Kram och luv you!

2010-01-04 @ 06:12:54
Postat av: Anonym

mooeee nu saknar jag dina inlägg eller ja framförallt saknar jag dej!! ohh hoppas allt e gött i gisborne, vi va ju aldrig där, så det må du berätta om moee=)PUSSSSSSSSSSSS DARLING

2010-01-04 @ 22:09:23
Postat av: fridaP

men fy fan vad härligt! när missade jag att din jorden runt påbörjats? hur ser planen ut? är så fett avundsjuk. njut!

2010-01-07 @ 13:12:57
URL: http://sprutorgasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0