Två videos från två olika tillfällen

Allt är toppen här i Wellington. Jag har fått ett eget rum och alla är väldigt vänliga. I lördags anordnade de en stor hemmafest här, vilket var kul. Tyvärr var jag lite för trött för att orka, så jag och Mia gick och la oss ganska tidigt.
Igår drog vi in till stan för att det var premiär för en film. På röda mattan såg vi Susan Sarandon. Riktigt coolt. Fick en liten bild på henne också.
Annars så är det blåsigt väder, ändå har jag lyckats bränna mig på näsan!? När solen tittar fram blir det jättevarmt och man stannar upp för en sekund och njuter. Köpte zinkpasta idag, kommer att behövas på Bali också, när jag ska surfa. På tal om Bali så fick jag reda på att Fia och Judit nu har bokat biljett dit, så det känns kul.
..Och på tal om surfing så har jag idag lånat James (lillebror i familjen) skateboard och skate'at ute på gatan. Sjukt kul!! Trillade en gång, men slog mig inte. Han ska lära mig mer i dagarna.
Familjen har en hund, Bugsy. Äcklig liten terrier som jagar fötter och som inte är rumsren, så han bor ute på terassen. Men i söndags skaffade sig familjen en ny liten valp, Lucy på 8 veckor. Hon är en shetland sheepdog, som Penny, och är helt underbar. Hon har problem med ett bakben som är halvt amputerat, vilket gör att jag får tårar i ögonen när jag ser henne. Det är något med dessa hundar, deras ögon, som gör att de ser så oskyldiga och sårbara ut.


I alla fall..För att tänka på annat så får ni se en video från 29 november när vi var uppe på Dantes View och höll på att blåsa bort.










Och ett klipp från Universal Studios. Specialeffekter från filmen "Fast and the furious". Riktigt häftigt!!!!

















/Moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej luv!

Det var riktigt häftiga videos de där! Vad roligt att allt funkar bra. Saknar dig.

Sitter på Art Café som har wifi. Stannar kvar en dag till eller två och åker sedan tillbaka till Bangkok och vidare till Laos.

Ta hand om dig, tjejen, och så hörs vi av.

Kramar

2009-12-15 @ 08:12:34
Postat av: Anna

Vad coolt!!

Härligt att höra din röst igen åxå :) Du verkar ha det toppen. Har kollat in bilderna på fejjan åxå, helt galet vad härligt du har det där borta ;) Lätt avis. Här har det snöat lite, men inget har lagt sig ännu. Det är frost på marken och som gjort för lite fina bilder.



Jag ska bara bli av med huvudvärk, nackspärr och halsont först :/

Var rädd om dig tösabit! Puss och kram!

2009-12-15 @ 11:36:33
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Mu

Vad härliga vyer, vad kul att du videofilmat. Min lunch är nu slut men hann i alla fall läsa ditt nya inlägg.

Älskar dig.



poss puss

2009-12-15 @ 11:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0