Late Late Show with Craig Ferguson

Sitter just nu pa ett cafe' som spelar jazz. Valdigt trevligt!
Forsoker doda lite tid. Brudarna drog imorse till Mexico och mitt flyg gar inte forran ikvall vid halv elva. Det kanns lite B, men vad ska man gora!?
De senaste dagarna har varit valdigt kalla. I dag kanns det som att varmen borjar komma tillbaka, men det ar ju sa dags nu, nar man ska dra.
For ett par dagar sedan var vi pa Universal Studios. Det var hur kul som helst och vi forvandlades till barn pa nytt! The Simpsons Ride var hur haftig som helst. Man satt inne i ett rum, i en vagn. Rummet slacktes och man hissades upp till skyn och in i Simpsons varlden. Vi holl pa att bli uppatna av Maggie, sedan spottade hon ut oss och vi kande hennes draggel i ansiktet. Vi akte berg och dalbana och hela turen var en snabb och haftig fard. Sjalvklart akte vi inte. Vagnen vi satt i rorde sig bara mot sidorna framat och bakat. Vad vi sag var en 3D film, tror jag, fran en gigantisk duk. Jag lyckades inte riktigt forsta hur de hade byggt upp det hela. For vart man an i vagnen satt sa sag man det fram ifran. Ja, nog om det. Vi blev helt till oss nar vi akte den och sprang som barn tillbaka till kon nar turen var slut. Definitivt nagot som min pappa hade tyckt om.
  Ja, sedan sag vi hur filmer spelades in. Specialeffekter osv. Jag har sjukt mycket filmer. Med HD kvalitet, saklart:) haha. Litet internt skamt.
Sedan vad jag och Signe och sag Late Late Show med Craig Ferguson. Det var spannande det med. Men att sitta och gapskratta som publik varje gang de gor ett dubbel-L kanns lite falskt, da det inte alls var speciellt kul. Men absolut en kul grej att ha varit med om.
  I gar gick vi ut for att ata. Da blev vi stoppade av en tjej som sa att de spelade in lite langre bort pa gatan och blev tillsagda att inte titta in i kameran. Sa vi gick pa! Ingen aning om vi faktiskt kom med pa film. Men ser ni nagonsin en film som spelas in pa Hollywood Blvd och en javligt trott och frusen tjej gar forbi. Ja, vad ska jag saga. Da kanske det ar jag!
haha.
Lite langre upp pa gatan gick vi forbi ett utestalle. "Ah, titta det ser ut att vara hett. Att vi inte har sett det innan!" sa jag. Markte sedan att det stod en hummerlimo utanfor och sag aven en rod matta. Over vagen sag vi tva tjejer bli attackerade av paparrazifotografer. Sag dock inte vilka det var. Men sa sjukt kul att se allt det!
For det gav mig den bilden, som jag trodde att jag skulle fa mycket tidigare, om att allt verkligen ar sant om Hollywood. That it's all about fame, baby!

Ja, L.A ar coolt. Men for stort for att kunna forsta pa en vecka.

Ska ned till en bokhandel och kopa en ny dagbok nu. Ga pa Urban Outfitters och glo lite.
Sjukt att jag aker ikvall. Annu sjukare att jag inte ar framme forran pa lordag. Two days gone.


Moa


Kommentarer
Postat av: Dad

Hej, luv!

Du har ratt, jag skulle garna varit med pa The Simpson ride! Sa nu flyger du till NZ, det kanns ju helt overkligt, och med alla tidsskillnader dessutom.

Har ar det hett som i skarselden, men gott ocksa, sa nu gar jag ner till stranden.

Puss och kram!

2009-12-11 @ 06:43:03
Postat av: Fia

Min bästis är kändis, men i en hollywood film ;) woooho. Håller utkik efter dig om nått år på filmduken :P



Ha en bra resa nu och hoppas att nya zeeland bjuder på nya äventyr. Den dagen du hoppar fallskärm eller bnungyjump kommer jag nog börja gråta här hemma av avundsjuka :/



Saknar dig , and I love my computer ;) Indian style haha :P



PUSSSS

2009-12-11 @ 15:15:26
Postat av: Mu

Åh nu kullagulla är du i NZ efter en jobbig resa. Är lite nyfiken på hur NZ är och hur det ser ut så nu väntar jag på redogörelse och hoppas på lite bilder :)



Älskar dig



poss poss

2009-12-12 @ 13:05:50
Postat av: L I S A M A R K L U N D

Hallo där i vintermörkret :)

Hur mår du såhär nära jul? Har du hunnit klart med julklappshandling och sånt? Inte jag! :)



Ha en bra dag, kraaaam :D

2009-12-14 @ 13:09:42
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0