Vit månad och boktips.

Inte okej att blogga vid halv fyra på natten. Vad är vettigt att skriva då, egentligen? 
 I dag har jag jobbat ett långpass. Kul att träffa alla igen, trots att det bara gått två veckor sedan jag slutade. Kände dock av min rygg i slutet av kvällen och det känns ju lite oroväckande. Men i morgon ska jag köpa gymkort på Friskis och ska be om en instruktör som verkligen kan visa mig bra ryggövningar. Ja, just det. Min vita månad startar i morgon. Ser fram emot det här sjukt mycket, faktiskt. Jag behöver det efter den här sommaren.
Vad tror ni, kommer det gå bra för mig? Är det kanske någon som vill följa med mig på den här kryssningen? Vi skulle kunna skapa en grupp på facebook. haha - och suck för facebook- det är inte okej i många lägen. Det låter som att det skulle kunna vara ett jätteproblem för mig att ha en torr månad, vilket det inte är, tror jag. Men visst gillar jag...
-Fredagsölen till middagen
-Att gå ut med mina vänner, skåla och säga: NU KÖR VI!

En grej jag vet kommer bli hårt. Det är lördag kvällen, när ALLA mina vänner (och det är just problemet!) gör sig fina och är exalterade över utgång. Men detta ska jag helt enkelt strunta i, så är Du sugen på att aktivera dig på andra sätt om helgen än att festa...Kontakta mig på nummer... haha.

Nog om min bullshit. På resan har jag bland annat läst Taxi av Alexandra Pascalidou. Boken är sammanställd av taxichaufförers berättelser, från hela världen. Tycker det är en genial idé och den var bra faktiskt. Sträckläste den.
En annan bok jag läste är Nikki Sixx' The Heroin Diaries. Grym bok. Råa berättelser, så blottande och så ärligt. Jag älskade den! Kunde inte lägga i från mig boken, utan den satt fastklistrad i mina händer och mina ögon kunde inte sluta läsa (Frågar ni mig om Mallorca var vackert, så har jag ingen aning, haha just kidding).
LÄS DEN!
Hela dagen har jag gått och suktat efter The Dirt av Mötley Crue. Nu ska jag äntligen få öppna den.

Så, hej då! :)

P.S Naturligtvis kommer ni få se bilder från Mallorca. Inom kort! Vitsigt!?



Petra och jag i går kväll. Foto: Emma Hammarsten

/Moe


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att ha dig tillbaka Moe ^^. Hoppas att du har haft en toppenvecka! Pöss

2009-08-31 @ 10:18:03
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja gud, det var skönt att komma bort ifrån problemen en stund. Har väl inga större planer. Tänkte dra en sväng till IKEA och se vad man kan plocka ihop. Själv då?



Pöss

2009-08-31 @ 12:05:15
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0