The Dirt med en kopp té och en snus!

God kväll.

Det har varit en go dag. Mötte mamma inne i stan efter att hon slutat jobbet. Vi gick och åt på 4 kök. Efter det droppade jag henne hemma. Körde hem till Gudrun och Johnny och satt och pratade lite med dem. Penny blev glad över att se mig igen. Med snigelfart körde jag hem (ingen hit att köra med höga klackar!) igen och började städa lite. Pratade i telefon med Mia ett ganska bra tag. Känns inte som att det är speciellt ofta man pratar i hemtelefonen nu för tiden. Mest sms och i mobil. Men det var mysigt!
Gick hem till Fredde och nu ligger vi skavfötters i soffan (hans blå naglar är inte att leka med! Blir ju skitskraj så fort jag kollar åt vänster, tror det är små aliens som ska attackera mig, hahaha! Så är det väl kanske för det flesta fotbollspelare, vad vet jag?) och har druckit te. Han ligger och glor på fotbollen och jag läser i The Dirt.

I morgon ska jag träffa pappa. Vad vi hittar på återstår att se. Jag är lite sugen på att åka ut till honom och gå cowboyrundan och sedan jamma lite. Får se, annars blir det Stensö.

/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0