Våren har kommit på riktigt

Våren har verkligen kommit till Oslo. Idag kändes det som sommar. När jag slutade jobbet kom Fia förbi och vi åt en glass på vägen hem till Patrik. Väl där satte vi oss på hans balkong och det var så sjukt varmt. Då kändes det som sommar. Jag tror jag somnade till en stund och lite färg har man fått också. Underbart.
  Vädret ska fortsätta så här och på lördag blir det grillfest.

I lördags var det fest. Jag och Elin stod som bas. Sedan hängde även Jonna på, och John och hans kompisar. Så det var skoj får man säga. Länge sedan jag var på Yatzi, men vet inte om det är så mycket att hänga i julgranen.








M.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker det blev en lyckad födelsedagsfest! ;P tack för presenten! ;)

2009-04-22 @ 18:34:48
Postat av: lisa

gud så härligt med sol, känns verkligen som att sommarn börjar närma sig nu! Vi har haft sjukt varmt idag med, man fattar det knappt! Hoppas allt är bra med dig :) Kramar

2009-04-22 @ 23:58:45
URL: http://eernst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0