Fia klipper till...Igen!

Ja, inte som att gå upp i andra ronden i ringen! Nej nej nej, nu är ni på helt fel spår!
 
Det är nämligen så att Fia har en dold talang. Hon kan klippa! Nej, inte som att klippa rakt på ett A4, som på lekis. Eller det kan hon säkert det med!? Men Nej, ni är ju helt ute och cyklar! Vad är det med er egentligen? Ni är ju sjuka, era djur!

Låt mig nu berätta...Om ni kan sluta avbryta!
Fias dolda talang insåg hon att hon hade när hon gick 2 veckor på Frisör på Kagg. Sen bytte hon ju givetvis till Samhäll och den grymaste skolan i stan ever. Stagg!
Varför, jo för att hon kort och gott ville gå på Stagg!!! Nej okej då, sanningen är väl att...Hon kan sin sak. Men när hon väl stod där med saxen i högsta hugg och klippte en plastdocka, så slog det henne..Att det helt enkelt inte var vad hon ville göra - For the rest of her life!  Därav bytet av skola och linje!
  Jo, så varför pratar vi ens om Fia? Ja just det. Fia klipper till! Hon står nu i köket och klipper MarKus. Tror även hon har klippt Anton och hon ska klippa Johan också. Det är inte lätt att ha 2 yrken! ...Och i lördags var det Mia som fick lugg! Snygg är hon!

Hur har min dag varit!? Tackar som frågar!
Den har varit suverän! Visst, jag ska inte förneka att jag har svårt att komma upp vid 04.15, och då sög livet. Jag och Fia var de mest pessimistiska människorna i Oslo. Men guess what!? Så fort vi kom utanför dörren så gick livet som en dans på rosor. Typ!
Men det jag tror gjorde min dag, var mitt och Fias pep-talk på tåget till jobbet. Pratade om allt. Mål med Oslo och efter (så klart!), om hur duktiga vi är som är uppe så tidigt för att gå till ett jobb som, rent ut sagt, SUGER! Mycket cred alltså!
Jag är nöjd över att jag har jobb! Hoppas på nytt uppdrag direkt efter! (Har jag sagt det innan elr?)
Nej, det finns inte så mycket mer att säga om jobbet. Det gick bra idag och timmarna sprang i väg.

Det finns lite funderingar på att dra till Moss (osäker på stavning) till helgen för att hälsa på våra kära homeboys! Hoppas de är lediga och att vi kan komma, för ännu vet de inget! Haha...Vadå? Ska något ske måste man bjuda in sig själv. Hahaha! Nej, men vi får se vad som händer!

Young folks, Rock N Roll! Old folks, Go to bed!
 
x Moe


Kommentarer
Postat av: Eski

* rättelse!!



fia gick 2 månader!!!

2008-09-15 @ 21:49:08
Postat av: fia

Bra moa med en rättelse där. 2 veckor pyttsan. Två månader men lärde mig dock bara att fläta, göra benor, klippa på dockor och perminenta hår :P Inte klippa killfrisyrer....men gick ju som en räls :)



2008-09-15 @ 21:56:23
Postat av: Mu

Men Fia o du är väl inte gamla??? Ja menar, ni har väl lagt er nu...hahahahaha kram kram

2008-09-15 @ 22:52:27
Postat av: jipe

moa du verkar vara lite scizzo när du skriver..haha..du får för dej att alla frågar frågor hela tiden!!?haha du e gooo du=)nu ligger du väl o soooover!!!!!!!!

2008-09-15 @ 23:07:33
Postat av: Eski

Jipe jipe jipe, mitt lilla hjärta! suck.

Nu är det så här att ibland gäller det att man själv får fantisera lite :) Så, ja antingen antar du att jag lider av schizofreni. Eller så ser du en bild framför dig att alla som läser mitt inlägg sitter o pratar i mun på varann:P Haha, nej, jag vet inte. Jag flummade ut lite!

puss

2008-09-16 @ 21:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0