Ett snabbt inlägg

Två dagar har jag legat hemma pga. ryggen.
Idag har det känts mycket bättre, ingen smärta alls för att vara helt ärlig. Så i morgon blir det jobbet igen. Hade ju inte varit helt fel att ligga hemma en dag till och vilat, men det passar inte just nu. En ny chef började i går och det gäller att visa framfötterna. Många är sjuka just nu och ja...Ni förstår, det känns som många kommer ryka om man inte visar sig. Jag går i morgon och känner efter, fungerar det inte så har jag försökt i alla fall.
  Igår kom jipe förbi efter jobbet och det var mysigt. Vi låg och glodde på Almost famous och sedan kom Fia hem.
Idag åt jag och Fia en mysig frukost och satt och babblade, sedan blev det in till jobbet för att hämta mina nycklar. Kom hem och släppte in en frusen Anton som hade lånat ut sina nycklar till Mia.

Fick en pronaxen igår, en stark sådan och ja, jag kan nog nu äntligen konstatera att jag inte tål för stark medicin. Har legat i magsmärtor hela dagen. Trodde imorse vid 5 att det var maginfluensan, men sen kände jag igen det. Kommer ihåg när jag och Fia var i bangkok och jag var sjuk. Fick därför medicin från ett pharmacy och efter det låg jag i krämpor. Samma har det varit idag, så det är nog bara att göra det konstaterandet. Mia var så gullig! Eftersom man inte har föräldrar som tar hand om en när man känner sig ynklig, så har hon varit både en extra mamma och husdoktor.
"Köp lite fil"....Det gjorde vi. Sedan köpte vi även coca cola, då det skulle vara bra mot magvärk. Så min andra hälft stod sedan med mycket tålamod och inlevelse och hällde coca cola från glas till glas. Det ska nämligen vara avslagen cola! sade hon. Därefter låg vi och glodde på två svenska iq-befriade filmer. Sandor/slash/Ida och Fröken Sverige. Skön kväll!

Imorgon blir det upp tidigt så god natt:)

Eskimoe

Kommentarer
Postat av: fia =)

Gumman gumman, icke ska du må dåligt...=( Tycker synd om dig. men snart är du hemma så då kan vi mysa =)



Btw din nya chef e heeet, o min? hahah

PUSSS

2008-12-10 @ 10:24:54
Postat av: Moa

haha, ja han är riktigt heeet, på något lustigt sätt. han påminner lite om daniel craig tycker jag(james bond). sömntuta! här kommer jag hem och du ligger och sover. hmmm!? :P

2008-12-10 @ 16:30:23
Postat av: Adela Karlsson

Tycker om det du skrivit! Underhållande att se lite fina saker och inte bara det generella grejerna som man kan se om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0