Sex and the City on Mothers Day

Ikväll har jag bjudit min älskade mor på bio. Vi gick och såg, precis som ni kanske förstår när ni läser rubriken, Sex and the City. Efter att ha läst Barometerns recension hade jag inte mycket förhoppningar, men så blev jag nästan lite förbannad när jag läste det också (även att jag inte hade sett filmen ännu!). Inte för att jag är det största tänkbara fan som svimmar för en goodie bag innehållande SATC-prylar, men ändå...Brudarna i N.Y leverar ju ändå. Trots bra eller dåligt manus.
Så, ikväll när vi gick på bion hade jag inga större förväntningar på manus, utan på brudarna och självklart för att varje scen är godis för ögat. Säga vad man vill men det är en feel good film som innehåller vardagsproblem i lyxförpackning. Jag gillar det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0